Välkommen till Svenska Sommelierföreningen!

Som medlem kommer du att kunna knyta värdefulla kontakter och få möjlighet att byta erfarenheter med andra kunniga sommelierer inom dryckesbranschen. Vi erbjuder även möjlighet att tävla på internationell nivå, deltagande i exklusiva provningar, utbildningstillfällen och studieresor. Utöver gemensamma aktiviteter kommer du uppdateras löpande genom medlemsmail samt hållas informerad om dryckesnyheter, provningar och andra evenemang.

Medlemsförmåner 2024

• Törst Magasinet om kulturen kring vin

Genom att fylla i formuläret samtycker du till att ansöka om medlemskap i Svenska Sommelierföreningen. Efter att ansökningen har godkänts skickas ett bekräftelsemail med vidare instruktioner samt hur du erlägger betalning. Observera att medlemskapet börjar gälla först efter medlemsavgiften om 600kr erlagts.

Fyll i formuläret nedan för att ansöka om ditt medlemskap.